تعمیرگاه گیربکس خودروهای ژاپنی

سرویس‌ های دوره‌ ای گیربکس

کشورسازنده: آلمان، ژاپن، فرانسه، کره جنوبی، امریکا
تعداد دنده های گیربکس: 5 دنده الی 8 دنده
نوع گیربکس: تیپ ترونیک، دابل کلاچ، سی وی تی، استپ ترونیک

سرویس‌ های دوره‌ ای گیربکس

مرکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه گیربکس

 

گیربکس اتوماتیک شما یک سیستم مکانیکی و رایانه ای بسیار پیچیده است. به همین دلیل تعمیر گیربکس اتوماتیک شما می تواند گران تر از موتور شما باشد (بستگی به اتومبیل خاص شما دارد). این بدان معناست که بهتر است در صورت بروز یکی از این علائم توجه داشته باشید نه اینکه آن را نادیده بگیرید یا منتظر رفع آن باشید. اگر از خدمات آن غافل شوید می تواند هزینه و دردسر زیادی برای شما داشته باشد.

  • احساس سنگ زنی یا لرزش در چرخ دنده

گیربکس اتوماتیک شما هنگام تعویض دنده به دنده به طور معمول کار می کند. وقتی ماشین دنده تعویض می کنید نباید احساس سنگ زنی ، لغزش یا لرزش داشته باشید. هنگامی که یک انتقال شروع به مشکل می کند ، این علائم می توانند ناچیز به نظر برسند. اما ، بهتر است در این مرحله توجه شود زیرا احتمالاً با استفاده از آن بدتر خواهد شد. اگر در هنگام جابجایی اتومبیل احساس بسیار عجیب و غریب دارید ، وقت آن است که بخواهیم آن را بررسی کنیم. معمولاً وقتی گیربکس های اتوماتیک به چرخ دنده آسیب می رسانند ، به تدریج بدتر می شوند. خلاصه: این یک مشکل بسیار حساس است و زمان در آن بسیار مهم است. حتماً به زودی خودرو خود را به یک متخصص گیربکس اتوماتیک واجد شرایط نشان دهید.

  • وقتی دنده است اتومبیل درگیر نمی شود یا به آن پاسخ نمی دهد

هنگامی که اتومبیل خود را در حالت رانندگی عادی و یا معکوس می کشید آیا بلافاصله پاسخ می دهد یا تأخیر دارد؟ آیا گیربکس اتومبیل وقتی آن را در رانندگی یا دنده عقب قرار می دهید اصلاً درگیر نمی شود؟ این هر دو مسئله ای است که ممکن است مشکلی را نشان دهد. این می تواند نشان دهنده مشکلی در مایعات شما باشد که خاصیت محافظتی آن تخریب شده و غلیظ شده است. در این حالت تبادل مایعات خوب می تواند به شما کمک کند. در موارد دیگر ممکن است با مشکل سیستم رایانه ای روبرو شوید. گاهی اوقات با تنظیم مجدد کامپیوتر خودرو می توانید مشکل را حل کنید. این کار را می توانید خودتان با قطع حدود 30 دقیقه باتری انجام دهید. با این کار می توانید مجدداً تنظیم کنید. اگر این کار کمکی نکرد ، وقت آن است که بگذارید یک مکانیک گیربکس اتوماتیک واجد شرایط نگاهی به خودرو شما بیندازد. خلاصه: وقتی گیربکس اتوماتیک شما گیر نکرده یا به تأخیر می افتد ، وقت آن است که مکانیک خودرو به آن نگاه کند. بیشتر مشکلات ناشی از این علائم جزئی است ، اما بهتر است حتماً این مسئله را بدانید تا بعداً دچار پرداخت هزینه زیادی برای تعمیر نشوید.

  • سر و صدای داخل گیریکس ایجاد شده است.

اگر ناگهان متوجه صدای زوزه از داخل گیربکس شدید که قبلاً هرگز آن را نشنیده اید ، ممکن است در انتقال قدرت به موتور مشکل داشته باشید. این مشکل ممکن است جزئی باشد ، اما می تواند نشانه خرابی بدتری نیز باشد. برخی از صداهایی که از گیربکس شما می آید می تواند در اثر خراب شدن روزغن گیربکس اتوماتیک شما باشد. این مایع وظیفه سنگینی در روانکاری مقدار چرخ دنده و اجزای مکانیکی آن را دارد. با گذشت زمان و استفاده ، روغن گیربکس اتوماتیک خاصیت محافظتی خود را از دست می دهد و اصطکاک را متوقف نمی کند. اصطکاک همان چیزی است که به گیربکس اتوماتیک آسیب می زند. خلاصه: برخی از صداها ممکن است به دلیل روغن انتقال دهنده شما مشکلات ساده ای داشته باشند ، در حالی که در موارد دیگر ممکن است جدی تر باشد. اگر می توانید حتما روغن گیربکس اتوماتیک خود را بررسی کنید. اگر روغن آن کم است ، مقداری با آن اضافه کنید و سریعا این مشکل را به یک تعمیرکار خبره گیربکس انتقال دهید تا مشکل مشخص و برطرف گردد.

  • بوی سوختن می دهد

خودرو شما نباید بوی سوختن روغن داشته باشد و این مسئله نگران کننده ای است. یکی از رایج ترین دلایل ایجاد بوی سوختن به علت داغ بیش از حد بودن روغن است. روغن گیربکس خودرو شما نقش بسیار مهمی در محافظت صحیح از این سیستم بسیار گران و پیچیده دارد. عمدتا روانکاری است. وقتی توانایی روانکاری روغن گیربکس شما کاهش یابد اصطکاک شدیدی بین همه قطعات داخل گیربکس را به وجود می آورد. اصطکاک باعث خرابی قطعات و تجمع لجن احتمالی می‌شود. همه این مشکلات در کنار هم منجر به خرابی کامل سیستم انتقال خودرو میشود. این اتفاق گران و کاملا ناخوشایند است. خلاصه: اگر موتجه بوی سوختن از گیربکس خود شدید وقت آن است که قبل از اینکه یک مشکل بزرگ ایجاد شود اقدام به تعمیر آن کنید.

  • لیز خوردن دنده ها (خلاصی گیربکس)

آیا خودروی شما از دنده خارج می شود ؟ اگر جواب شما به این سوال بله است، پس شما با یک مشکل جدی روبرو هستید. اگر زمانی که شما پشت فرمان هستید ، گیربکس خودرو شما خلاص می‌شود و از چرخ دنده خارج می شود و برای جلوگیری از بروز مشکلی باید به آن گاز بدهید، ولی در عین حال ترسناک هم هست! رایانه خودرو شما به سیستم انتقال نیرو می گوید چه زمانی باید بین یک دنده و دنده دیگر تغییر کند. این به خودرو شما می گوید چه موقع باید قدرت را به چرخ های خود بفرستید. اگر مشکلی در در خرابی این قسمت باشد ، سیگنال به درستی ارسال نمی شود. خلاصه: لیز خوردن چرخ دنده مسئله ای جدی در مورد ایمنی گیربکس است. اگر گیربکس اتوماتیک خودرو شما خلاص می‌شود، فوراً خودرو خود را به کارشناسان گیربکس اتوماتیک بسپارید تا مشکل را برطرف کنند.  

امروزه توجه به كيفيت كالا از مهمترين وظايف شركت های توزيع كننده كالاست و خدمات پس از فروش ضامن حفظ اين كيفيت مي باشد . مجموعه گیربکس با توجه به اهميت اين موضوع بر خدمات برتر برای خانواده مشتريان خود تاكيد دارد . در همين راستا گیربکس وظيفه دارد در اسرع وقت، با دقت و مشتری مداری كه لازمه كار خدماتی است به مشتريان خود پاسخگو باشد. گیربکس با بيش از 25 نفر از مهندسين و متخصصين مجرب آرامش مشتريان را سرلوحه كار خود قرار داده و می كوشد همواره بهترين قطب خدمات رسان گیربکس اتوماتیک در ايران باشد.

گارانتی شرایط گارانتی

خودرو و قطعات شامل گارانتی گیربکس می‌بايست دارای شرايط زير باشد:

عدم وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی و سوختگی قابل مشاهده در قطعه
قرار داشتن در محدوده زمانی گارانتی
در صورت دارا بودن شماره سريال و عدم مخدوش بودن آن
عدم وجود آثار دستکاری بر روی قطعه

لطفا فاکتور مربوط به خرید دستگاه خود را ( تاریخ خرید و مهر فروشگاه ) پیش از آنکه خدمات گارانتی اجرایی شود، فراهم آورید.
هزینه ها هزینه ها

مسئولیت و کلیه هزینه های مربوط به ارسال کالا به مرکز گارانتی و خدمات و برگشت آن به عهده مشتری می باشد.

در زیر لیست اکثر خودروهایی که در بازار ایران دچار خرابی می شوند ذکر شده اند شما می توانید با ورود به صفحه هر خودرو اطلاعات دقیقی در خصوص تعمیر، رفع خرابی، سرویس دوره ای، نحوه نگهداری و هر آنچه که باعث بهبود تجربه شما از عملکرد گیربکس اتوماتیک می شود را ذکر کرده ایم.

تماس با ما : در صورت مشاوره و پذیرش با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید، بی صبرانه منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.

مشاوره رایگان ( دفتر مرکزی ) : ۰۹۱۲۰۳۲۱۶۴۹

Email: info@gmail.com

شعبه مرکزی:

تهران، اتوبان سعیدی قبل از سی متری جی نبش کوچه غرقی پلاک ۱۵۹۷